Jumat, 20 November 2015

Herba sebagai alternatif kepada ubat-ubatan

Herba sebagai alternatif kepada ubat-ubatan

Mencari herba untuk menyediakan alternatif kepada isu-isu kesihatan terdapat herba yang digunakan dalam ubat-ubatan yang sebahagian daripada kita mengambil setiap hari untuk mengawal tekanan darah, kemurungan, sakit kepala kita dan banyak lagi. Jadi sebelum anda mengambil apa-apa herba hubungi doktor anda. Jika anda melihat ahli herpetologi yang memastikan mereka tahu apa ubat-ubatan anda berada di. Apa yang saya kelihatan tidak berbahaya boleh mengambil kesihatan anda menaiki roller coaster atau membunuh anda. Adakah penyelidikan anda dan berkongsi pengetahuan anda dengan penjaga anda.

Terdapat herba yang telah digunakan selama berabad-abad dan beberapa yang sangat berkesan. Dua pertiga daripada orang dewasa yang mengambil makanan tambahan herba menggunakan mereka untuk merawat keadaan dan tidak pasti sama ada mereka bekerja dengan berkesan. Peraturan herba belum ditubuhkan. Pengiklanan boleh menarik kita untuk mencuba produk tidak memberi pemikiran kepada kesihatan anda, ia adalah semata-mata untuk menjual produk. Jadi berhati-hati dan melakukan penyelidikan.

Berikut adalah beberapa herba yang telah terbukti dalam ujian masa dan penyelidikan. Dapatkan nasihat doktor anda sebelum menggunakan mereka ini boleh memberi kesan semua orang berbeza.

Menahan diri dari berkahwin-berry: Buah-buahan kering daripada Vitex pokok agnuscastus, hidup suci-berry mungkin telah mendapat namanya daripada kepercayaan bahawa ia menindas libido, ini adalah tidak berasas, anda boleh menemuinya di dalam teh, kapsul dan ekstrak kering dan cecair. Mereka mengatakan bahawa sami menggunakan ini untuk membendung nafsu seksual jika sebenarnya ia telah didapati untuk merawat gejala PMS, seperti perubahan mood, sakit kepala, dan kemarahan. Ia juga digunakan untuk meningkatkan kesuburan.

Stanford University School of Medicine di California telah melakukan kajian yang mendapati Chasteberry boleh menjejaskan mood mempengaruhi neurotransmitter dopamin dan dalam satu kajian mengalahkan plasebo mengurangkan PMS kesusahan. Blend kesuburan, makanan tambahan contianing Chasteberry mendapati bahawa dalam satu kajian yang menggunakan 53 wanita 14 daripada mereka mengandung menggunakan makanan tambahan itu. Yang 16 peratus lebih daripada wanita menggunakan plasebo.

Vitex boleh menyebabkan loya, sakit kepala dan ruam, penyelidik dari Itali mendapati pada tahun 2005, walaupun kesan sampingan yang cenderung untuk menjadi ringan dan boleh balik. Gunakan kation apabila menggunakan kontraseptif hormon ia boleh melemahkan terdapat effect.Please periksa dengan doktor anda jika anda mengambil apa-apa yang mengubah tahap dopamin, seperti ubat-ubatan antipsikotik seperti Haldol atau Risperdal.

Herba akan datang kita akan melihat adalah Wort St.John dan valerian kedua-dua ini mempunyai ciri-ciri yang saya dapati menarik.

Oh, alangkah dalamnya kekayaan, hikmat dan pengetahuan Allah! Bagaimana dapat diduga adalah penghakiman-Nya dan alangkah tidak dapat dikesan adalah cara beliau! Roma 11:33

Tidak ada komentar:

Posting Komentar