Kamis, 19 November 2015

Pernafasan dan mengurut Tips untuk menjadi lebih tinggi semulajadi dan selamat

Pernafasan dan mengurut Tips untuk menjadi lebih tinggi semulajadi dan selamat

Jika anda ingin menjadi lebih tinggi secara semulajadi dan selamat maka anda perlu untuk menggabungkan rutin tertentu senaman, diet dan gaya hidup untuk mendapatkan bahawa peningkatan ketinggian. Untuk rutin anda untuk benar-benar berkesan, anda perlu tahu apa yang perlu dilakukan, bagaimana untuk melakukannya dan bila untuk melakukannya! Anda boleh menambah 2-4 inci kepada ketinggian anda dalam beberapa bulan akan datang tetapi anda perlu makan makanan yang betul, mempunyai rehat yang betul dan pemulihan dan melakukan senaman yang paling berkesan untuk menjadi lebih tinggi. Pernafasan dan urut adalah satu cara untuk merangsang hormon pertumbuhan semula jadi badan anda dan kelenjar untuk menjadi lebih aktif dan menghasilkan lebih banyak daripada elemen-elemen yang meningkatkan ketinggian.

Pernafasan Deep Untuk menjadi lebih tinggi

Tarik nafas dalam dan penuh untuk membolehkan lebih banyak oksigen diserap ke dalam aliran darah anda. Pengoksigenan yang betul bermakna aliran darah boleh membawa darah beroksigen bersama-sama dengan hormon pertumbuhan kepada setiap bahagian badan terutamanya kaki dan tulang belakang. Anda boleh melakukan pernafasan yang mendalam semasa ketinggian meningkatkan latihan rutin anda dan semasa anda regangan. Walau bagaimanapun, anda juga boleh melakukan pernafasan dalam mana-mana anda suka walaupun anda duduk menonton TV, di dalam bas, di panggung wayang atau hanya seperti yang anda sedang berbaring di atas katil. Memberi tumpuan kepada menyedut mendalam, kemudian memegang nafas anda, kemudian perlahan-lahan bernafas keluar. Menghirup udara melalui hidung, tahan udara dengan mulut anda, dan kemudian menghembus nafas keluar dari mulut anda. Ulang sekurang-kurangnya 10 kali.

Menjadi lebih tinggi Melalui Mengurut

Mengurut adalah cara yang baik untuk berehat badan dan dengan mengurut titik refleks tertentu di seluruh badan, anda boleh merangsang pengeluaran hormon pertumbuhan Terdapat saraf khas yang disambungkan kepada kelenjar pituitari dan apabila saraf yang dirangsang melalui titik refleks pada badan, ia mengaktifkan kelenjar pituitari untuk menghantar isyarat ke tiroid untuk menghasilkan hormon pertumbuhan.

Di manakah titik-titik refleks?

Dua daripada mata refleks adalah sangat penting jika anda ingin menjadi lebih tinggi dengan cara semula jadi. Seseorang itu dalam pad ibu jari anda dan yang lain adalah sekitar seluruh leher anda. Mengurut kawasan-kawasan ini dalam gerakan arah jam perlahan dan ini akan menggalakkan badan anda untuk mengaktifkan kelenjar pituitari dan tiroid untuk menghasilkan hormon pertumbuhan yang lebih. Menggabungkan senaman ketinggian fokus semakin meningkat dengan diet yang betul dan beberapa perubahan gaya hidup tertentu boleh membuat anda menjadi lebih tinggi secara semulajadi dan selamat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar